14 Ekim 2007 Pazar

önemli olan iç güzelliğiydi

aldıklarını bir kese kağıt içine koyup, önüne de renkli lolipoplar iliştiren bir oyuncakçıdan "çiçek dürbünü" aldım kendime.

daha evvel görmemiştim. içine jelimsi bir şey koymuşlar.

benim bildiğim içinde bocuklar olurdu.

bu da güzel olmuş, en güzel renklisini aldım ben kendime. mor var, sarı var, yeşil var, mavi var, turuncu var.

mavi var en önemlisi.

bir de mor.

dışı çirkin ama.

içi güzel.

çevirdikçe, farklı renklerde baloncuklar katılıyor kalabalık yapan diğer baloncukların yanına.

ama kötü olan, sadece ışık varken oluyor tüm bunlar.

ışık yoksa renk de yok.

ışık yoksa baloncuklar da yok.

ama olsun; ışık yoksa mum yakılır.

mumun önüne eller konup köpek yapılır, tavşan yapılır, kurt yapılır, yani yapılabilir bunlar ellerle.

kaleydoskop yoksa, ışık da yoksa; o zaman gözler kapatılır.

hayal edilir.

garip ama gözler kapalıykenki karanlıkta renkler yaşamaya devam ediyor.

"bu mavi bir portakal" veya "bu sarı bir maymun" diyebiliyor insan rahatlıkla.

1 yorum:

Can Aydın dedi ki...

benim hayallerim siyah beyaz ya :( çok renkli bi kişiliğim var oysa..