16 Ekim 2007 Salı

tuhaf sesler duyuyoruz

inanmaz aslında böyle şeylere, gülüp geçer...

bir takım sesler duymuş rüyasından uyandıran. ama tatlı tatlı.

merak etmiş beni.

ben iyiyim ya sen?

"ben de iyiyim...

uyuyordum, sonra bir ses, sanki senin sesin, uyandım.

merak ettim bir şey mi oldu diye."

...sesi titriyor.

benim de içim...

yine yine soruyor.

alışkın değilim onun böyle heycanlarına.

"neredesin, yalnız mısın.. merak ettim ben."

ben inanırım böyle şeylere, telaşlanırım. sanki üstün güçlerim varmış gibi.

telaşlandım.

sanki ona bir şey oluyormuş gibi.

olmuyormuş.

iyiymiş o da.


çok tuhaf;

inanmaz ki o böyle şeylere...

hele sesinin titremesi milyonda bir.

uykusunun arasında sesimi duymuş.

"baba" demişim.




1 yorum:

Can Aydın dedi ki...

ben hiç bi zaman rüyamda istediğimi göremem... düşünürsen bir şeyi, çok düşünürsen görürsün derler. yok, olmuyor. duyamam böyle olunca da hiçbirşey.. en son ne zaman gecenin bi yarısı rüyam bitti diye uyandığımı da bilmem... rüyalar sevmez beni.. hiç ters bişey sölemedim oysa rüyalara.. her zaman tatlı rüyalar dedim insanlara üstelik...
neyse, olmuyor işte. sinirlendim bak yine.