23 Eylül 2007 Pazar

öhöm.. şey.. amaç....

yok belli bir amaç. içimden karşı konulamaz bir istek geldi bunu yapmam için. "hayır ola!" deyip tıkır tıkır yapıverdik. an geldi tıkandık "isim koyunca herkes ilk ona bakacak, önyargılar.. ah.. benden bir şey olmalı ama ben şimdi nasıl bir başlık bulayım bir anda... ne yapacağımı yazacağımı bile bilemezken!" isim koyduk, bir de adres!.. of... "adres çok uzun olmasın, türkçe karakter olmasın, komik oluyor hali sonra. yildizkafali komik mesela. ama yine de yıldız kafalı işte. anla." uzun ikisi de. ve ikisi de benimle ilgili çok da bir şey söylemiyor belki. neymiş; önyargılar iyi değilmiş. okuyup bakmak lazım nasıl bir şey bu. okuyup bakmak falan diyorum da. ne yazıla ki buraya... bulunur bir şeyler, kesin!

ama balonları severim, hem de ziyadesiyle.

ne yani... kocaman kız?

2 yorum:

agentorange dedi ki...

hayırlısı olsun..
ben sevdim.
ismini çok daha fazla sevdim.
balonları ben de seviyorum.bana da yapmaz mısın bir balondan erkek çocuğu; uzun boylu dar paçalı..

sevgiler kucukhanımefendisi:D

Can Aydın dedi ki...

cici isim..
haddi hayırlısı bakalm=)